Zboží nedostupné na e-shopu může být skladem ihned k odběru na našich prodejnách. Pro ověření aktuální dostupnosti nás neváhejte kontaktovat, děkujeme

Rozhovor s Martinem Kubelíkem z firmy LOGITECH

Pro naše zákazníky nám Martin Kubelík zástupce společnosti Logitech, odpověděl na pár otázek, které by vás všechny mohly zajímat – více o rozhovoru zde.

 

Jaký jste šéf?

Někdy asi až příliš benevolentní, každopádně mám rád, když je ve věcech pořádek. Naopak nerad plnění úkolů urguji a už vůbec ne opakovaně.

Kdo/co Vás ovlivnil/o při výběru Vašeho povolání?

Vlivů bylo vícero - počínaje tím, co mě od mládí bavilo, dále technicky zaměřenou střední školou až po zájem o ekonomii a management, což bylo pozdější zaměření na VŠ. A pokud se ohlédnu zpátky na těch více než 20 let praxe, tak občas hrála roli i náhoda.

Čím je pro Vás IT obor zajímavý?

Do Logitechu jsem přišel z telekomunikací, takže bych spíše řekl, co je tu jiné. Rozhodně je to šířka portfolia a hlavně pak celý náš obchodní model. Ten je jiný než vše, co jsem měl doposud zažité z různých pozic v TELCO. A to je pro mě osobně to „zajímavé“. Možnost osvojit si jiný způsob fungování, naučit se v něm žít a především, být schopen v něm uspět.

Co byl první impuls, že chcete pracovat právě ve Vaší firmě?

Zde to bylo právě o té náhodě. Doporučil mě bývalý kolega a kamarád, který již v Logitechu v tou dobou pracoval. A já se rozhodl to zkusit.

Co Vám z dosavadního studia či praxe bylo nejužitečnější?

Pravděpodobně to, jak mě formovala střední škola, na které jsme byli v rámci různých předmětů vedeni k logice a samostatnému myšlení. Samozřejmě že bez těch dvaceti let praxe bych asi na současné židli dlouho nevydržel. A nebo by vše bylo minimálně mnohem težší.

Co Vám nejvíce pomáhá při práci? Co Vás v práci nejvíce motivuje?

Snažím se soustředit na dosažení stanovených cílů, a pokud se to daří, tak mi to zároveň dodává energii do dalšího období. Pomáhá mi také, když vše funguje, jak má. Ať už se jedná o základní prvky týmové spolupráce, podporu ze strany vedení nebo třeba funkční procesy.

Je něco, co Vás na práci opravdu štve? Co byste na své práci chtěl změnit?

Viz předchozí dotaz. Nerad bych navodil iluzi, že je u nás vše ideální a bezchybné. Věcí na zlepšení by byla určitě celá řada a bylo by to na delší povídání. Osobně mi nejvíce vadí, pokud někde „investuji“ svůj čas a energii zcela zbytečně, respektive, pokud ten čas a energii musím investovat, i když vím, že to ve výsledku nic nepřinese. Bohužel toto je v korporátním prostředí často běžná praxe.

Na jakou svou činnost jste nejvíce hrdý za poslední měsíce?

Nic speciálního mě zrovna nenapadá. Mám ale dobrý pocit z toho, jak se nám daří „manévrovat“ v této specifické covidové době. Některé produktové skupiny letěly před rokem prodejně vzhůru a následně se zase téměř zastavily. U jiných pak čelíme pro změnu dlouhodobému nedostatku. Dodávky se samozřejmě neustále zpožďují, což přináší celou řadu problémů na všech stranách. Na nás je to celé ukočírovat. A ne vždy je možné vyhovět všem.

Co rád děláte, když zrovna netrávíte čas v práci?

Celý život sportuji. Je to pro mě relax a neskutečně mi to pomáhá bojovat s pracovním stresem. Dobiju si tak baterky a při aktivitách jako běh nebo brusle si i skvěle utřídím myšlenky. Každopádně poslední rok má přednost dcera. S jejím narozením se řada věcí značně změnila :-) Samozřejmě k lepšímu, dělá nám velkou radost!

A jak vnímá Vaši práci?

Předpokládám, že to zatím asi příliš nevnímá. Já bych byl každopádně radši, kdyby mě méně viděla u pracovního stolu. Logitech nemá v rámci Česka a Slovenska kanceláře, a tak jedeme všichni permanentní home office. Mám tedy tu výhodu, že jsem doma, ale bohužel příliš často a příliš dlouho zavřený ve své pracovně.

Zaujal Vás v posledních měsících nějaký zajímavý IT produkt, který můžete doporučit ostatním?

Přiznám se, že nejsem úplně ten technologický nadšenec, který by neustále sledoval veškeré novinky a nejmodernější trendy obecně. Z našich produktů by to ale byla určitě klávesnice MX Keys Mini, která se myslím velmi povedla.

Jaká je Vaše oblíbená PC hra?

Za poslední rok se z Xboxu stala řekněme taková pěkná dekorace v obývacím pokoji. Když se k němu náhodou dostanu, tak je to hlavně FORZA Horizon, FIFA a Destiny.

V čem si myslíte, že jste jako firma úspěšní?

V tom, že máme vlastní vývoj, inovujeme a udáváme trend. Nechci, aby to znělo nějak nabubřele, ale Logitech je takový Apple v oboru IT příslušenství. Někteří z konkurentů nás občas kopírují, ale to je dnes běžné ve většině oborů. Náš management má jasnou vizi. Věříme sami sobě a víme, kam směřujeme.

Jaké máte plány do budoucna? Kam dál směřuje vývoj Vaší firmy?

Ve smyslu portfolia je tu neustálý rozvoj. Nechám-li stranou (samozřejmě klíčovou) technologickou část a kvalitu, tak se snažíme jít s dobou. Produkty přicházejí v zajímavých lifestyle barvách, skrze které cílíme například na mladší generaci nebo na začínající hráče. Snažíme se podporovat trendy jako „pracuj odkudkoliv“, rozšiřujeme portfolio o položky pro vlogery a streamery, atp. Čas od času dojde k akvizici jiné menší firmy, s cílem doplnit naše portfolio o zbylé střípky do skládačky. Zároveň máme jasně daný interní cíl být v budoucnu uhlíkově neutrální a bereme to vážně.

Co byste poradil koncovým zákazníkům při výběru IT produktů?

Aby, pokud jim to samozřejmě jejich rozpočet dovolí, vybírali více podle kvality a méně podle ceny. Vysokou kvalitu za nízkou cenu nikdy nedostanete, a to bez ohledu na obor. A je potřeba si uvědomit, že myš nebo klávesnice je s uživatelem spoustu hodin, den co den. Boty, které vás tlačí, si také nekoupíte. Ta investice se vyplatí. Navíc některé naše produkty pomáhají řešit zdravotní problémy nebo se jim snaží předcházet. Ergonomie u nás hraje důležitou roli.

Jaké argumenty byste poradil resellerům při prodeji vašich produktů koncovým zákazníkům?

Věřím, že pokud čtenář dospěl až sem, tak už všechny potřebné informace má :-) Koncovým uživatelům bych popřál šťastnou volbu a resellerům pak stále rostoucí prodeje.

 

Autor: Marketing 

 

Zboží nedostupné na e-shopu může být skladem ihned k odběru na našich prodejnách. Pro ověření aktuální dostupnosti nás neváhejte kontaktovat, děkujeme

KS Mobil, s.r.o.

Sídlo společnosti:

Na Výsluní IV 770
Dolní Němčí
68762
IČ: 29264189
DIČ: CZ29264189
Bankovní spojení:
241717475/0300

Provozovna Uherský Brod:

Masarykovo náměstí 164
Uherský Brod
68801
TEL: +420 733 307 000


OTEVŘENO
Pondělí - Pátek
9:00 - 17:00
Uherský Brod

Provozovna Kroměříž:

Vodní 84
Kroměříž
76701
TEL: +420 722 666 768


OTEVŘENO
Pondělí - Pátek
9:00 - 17:00
Kroměříž

Spojení:

Prodejna/servis Uherský Brod: +420 733 307 000
Prodejna/servis Kroměříž: +420 722 666 768
Reklamace Uherské Hradiště: +420 604 833 811
E-mail: info@ksmobil.cz

Vedení společnosti:

Stanislav Stojaspal
Tel: +420 736 131 616
E-mail: stojaspal@ksmobil.cz