Zboží nedostupné na e-shopu může být skladem ihned k odběru na našich prodejnách. Pro ověření aktuální dostupnosti nás neváhejte kontaktovat, děkujeme

Rozhovor se Zdeňkem Králem z firmy OKI.

Pro naše zákazníky jsme se Zdeňka Krále zástupce společnosti OKI, ptali na pár otázek, které by vás všechny mohly zajímat – více o rozhovoru zde.

 

Co Vás ovlivnilo při výběru Vašeho povolání?

V oblasti IT působím skoro 30 let, vlastně celou svoji pracovní kariéru. Vyzkoušel jsem pozice od logistiky přes marketing a přímý prodej až po účast v auditech, od pozic v lokální pobočce k práci v centrále v zahraničí. Vždy jsem měl blízko k oblasti, kde se potkávají dodavatel technologií, partner coby dodavatel řešení a koncový zákazník. Nabídka pozice channel managera pro japonskou společnost OKI s kombinací práce s distributory, přímými partnery a ecommerce byla prostě lákavá.

Čím je pro Vás IT obor zajímavý?

IT je oblast dynamická a různorodá, vždy přinášející nové poznatky, zkušenosti i možnosti. Stejně tak lidé pohybující se v této oblasti jsou různí, někdy specifičtí a vždy zajímaví. To mě na IT hodně baví.

Co byl první impuls, že chcete pracovat právě ve Vaší firmě?

Po letech práce ve společnosti z USA se mi naskytla příležitost vyzkoušet jinou kulturu řízení, organizace i způsobu přístupu k byznysu obecně. OKI jako japonská společnost to splňuje. Tak jsem dostal příležitost vyměnit prostředí velké centrálně řízené korporace za menší společnost, kde je práce každého jasně vidět. OKI navíc nabízí špičkové produkty s kvalitní podporu, které je zajímavé nabízet a prodávat.

Co Vám z dosavadního studia či praxe bylo nejužitečnější?

Myslíte praxi v OKI? Asi bych měl říct spolupráce s AT Computers a účast na akcích Triline :-) Jasně, prezentace a setkání s dealery a distributory mě vždycky baví a motivuje. Umožňuje z jedné strany ukázat, co OKI partnerům přináší a já si odnáším zkušenosti a postřehy z trhu přímo od těch nejpovolanějších, našich partnerů.

Je něco, co Vás na práci opravdu štve? Co byste na své práci chtěl změnit?

Dnešní coronavirová doba nevyhovuje asi nikomu. Rád bych se zase vrátil k pravidelnému osobnímu setkávání s našimi partnery a zákazníky. To mi chybí

Na jakou svou činnost jste nejvíce hrdý za poslední měsíce?

Odpověď trochu odlehčím - myslím, že za poslední rok je nových úskalí a problémů v IT i ve společnosti víc než dost. Radost mi udělal prodej OKI tiskárny pro atletický klub a klub orientačního běhu. Běh je moje srdeční záležitost, takže když za mnou zákazník přišel s požadavkem na stroj s vysokou kvalitou tisku a tisku na speciální média, rád jsem doporučil zařízení OKI. LED technologie zvládají přesný tisk drobných souřadnic na mapách a potisk kvalitnějších médií pro mapové podklady pro použití při závodech v přírodě a za všelijakého počasí. Tím chci říct, že pro nás v OKI neexistují příliš malí zákazníci či zakázky. Jsme rádi, když se na nás partneři obrací s jakýmkoli dotazem.

Co rád děláte, když zrovna netrávíte čas v práci?

Už jsem zmínil běh, ten se dá naštěstí provozovat i v současné době. Běh na rychlost, čas či umístění jsem teď vyměnil za běh za zážitky. Běžet krajinou, sám či s přáteli, to mě nabíjí další energií.

Setkal jste se při své práci s něčím, co považujete za kuriozní? Co Vás v poslední době dobře pobavilo?

Současná „práce online“ přináší různé kuriozní i veselé situace. Když jsem například pořádal online setkání pro distributory OKI, moje dcery se doma nudily ve svých online hodinách, a tak moji prezentaci „zpestřily“ tím, že se za mnou objevovaly v různých maskách od zvířat po hororové postavy. Při tom opravdu nejde zůstat vážný a držet se jen vyprávění o novinkách v OKI :-)

Jak Vaši práci vidí Vaše děti?

Pro mé humanitně zaměřené dcery moji práci představuje tiskárna na stole v pracovně, pár volných večerů bez otce doma a sem tam čokolády OKI na stole.

Zaujal Vás v posledních měsících nějaký zajímavý IT produkt, který můžete doporučit ostatním?

Koncem loňského roku mě překvapily úspěšné prodeje barevných A3 tiskáren OKI, modelů C800. Domníval jsem se, že zrovna tento segment nebude v době coronavirové tak poptávaný, ale trh byl jiný. Barevné A3 tiskárny OKI si zákazníci zjevně oblíbili a využívají jejich kvalitní tisk, velkou flexibilitu podporovaných médií i formátů.

V čem si myslíte, že jste jako firma úspěšní?

OKI dlouhodobě sází na kvalitu. Kvalitu produktů, kvalitu vztahů se zákazníky a partnery, kvalitní servis. Není to dáno jen tím, že jsme japonská firma, je to něco, co má OKI ve své podstatě a naturelu.

V čem je Vaše firma jiná? Čím se odlišujete od konkurence?

OKI je menší, ale o to pružnější firma. V některých segmentech máme většinový podíl na trhu, teď mám na mysli oblast A3 barevných tiskáren. Dokážeme flexibilně hledat cesty, jak co nejlépe pomoci našim partnerům v prodeji jejich zákazníkům. Také považujeme za velmi důležitou součást naší firemní kultury přátelské a férové vztahy s našimi partnery a zákazníky.

Plánujete teď s OKI rozjíždět nový projekt, rozšiřovat výrobu, portfolio produktů?

Na březen připravujeme uvést na trh zajímavý produkt, od kterého si hodně slibujeme, novou barevnou A4 tiskárnu s označení C650. Má kvalitu, na jakou jsou naši zákazníci zvyklí, přitom rozměrově patří k nejmenším ve své třídě a je nabitá funkcemi. Umí toho opravdu hodně. Věříme, že si jí zákazníci oblíbí a partneři ji budou rádi prodávat.

Co byste poradil koncovým zákazníkům při výběru IT produktů?

V naší oblasti tiskových řešení bych určitě doporučil sázet na originální produkty. Kdo nechce být zklamán tím, co si pořídil, originální řešení mu zaručí správný výsledek. Příkladem u nás je spotřební materiál – použiji originál, mohu využít 3letou záruku, dostanu kvalitní výstup, nejlepší barvy a budu spokojený. A pokud potřebují partneři konkrétnější radu, s kolegou Mirkem Pávkem, kterého partneři znají z našich společných prezentací na setkání Triline, rádi poradíme.

Jaké argumenty byste poradil resellerům při prodeji vašich produktů koncovým zákazníkům?

Ptejte se a poslouchejte, co váš zákazník potřebuje. Nabídněte zákazníkovi řešení pro něj konkrétně. Pokud to bude z oblasti tisku, obraťte se na OKI. I my vám budeme naslouchat a společně pro vašeho zákazníka vymyslíme to nejlepší řešení.

 

Autor: Marketing 

 

Zboží nedostupné na e-shopu může být skladem ihned k odběru na našich prodejnách. Pro ověření aktuální dostupnosti nás neváhejte kontaktovat, děkujeme

KS Mobil, s.r.o.

Sídlo společnosti:

Na Výsluní IV 770
Dolní Němčí
68762
IČ: 29264189
DIČ: CZ29264189
Bankovní spojení:
241717475/0300

Provozovna Uherský Brod:

Masarykovo náměstí 164
Uherský Brod
68801
TEL: +420 733 307 000


OTEVŘENO
Pondělí - Pátek
9:00 - 17:00
Uherský Brod

Provozovna Kroměříž:

Vodní 84
Kroměříž
76701
TEL: +420 722 666 768


OTEVŘENO
Pondělí - Pátek
9:00 - 17:00
Kroměříž

Spojení:

Prodejna/servis Uherský Brod: +420 733 307 000
Prodejna/servis Kroměříž: +420 722 666 768
Reklamace Uherské Hradiště: +420 604 833 811
E-mail: info@ksmobil.cz

Vedení společnosti:

Stanislav Stojaspal
Tel: +420 736 131 616
E-mail: stojaspal@ksmobil.cz